onsdag 18. mars 2009

Aktiviteten min i barnehage!

Aktiviteten jeg valgte og gjøre på praksisstedet mitt handlet om vinteren og snømann, eventyret handlet om snømannen frasse som mistet gulrot nesen hans, barna synes det var kjempe spennende på historien, men barna det som skulle skje ute også. Det var gangke tøft og ta alt ansvaret selv, jeg var ikke sikker på om barna ville høre på og lytte til det jeg sier, det overasket meg. Barna er kjempe flinke til og vente på tur og spørre om det de trenger hjelp til. Etter samlingstunden jeg hadde inne med barna, så kledde barna på seg og vi gikk ut og startet med aktiviteten, barna var interestert og hjelpe til og få det til og bli bra, noen synes det ikke var så gøy, men det gikk bra jeg tok noen bilder bare av ryggen til barna og selve aktiviteten.

Ingen kommentarer: